• Gratis verzending vanaf 75,-

  • Voor 16:00 besteld = morgen in huis

  • Achteraf betalen mogelijk

Retourneren

Binnen de 30 dagen bedenktermijn kunt u uw bestelling nog retour zenden.
Zorg ervoor dat de producten in de orginele staat en verpakking retour worden gestuurd.

Heeft u een defect product ontvangen? Dan kunt u dit ook aangeven in het retourportaal.
We zullen uw aanvraag zo snel mogelijk behandelen en verwerken.

  • Stap 1

    Meld HIER uw retour aan

  • Stap 2

    Pak de items die u retour wilt sturen in de orginele verpakking

  • Stap 3

    Print het retour label uit en plak deze op de doos

  • Stap 4

    Retourneer het pakket binnen 14 dagen via een PostNL, DPD of DHL punt

  • Stap 5

    Wij zullen jouw retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst verwerken

Verzendkosten retourzending

Geheel conform de daarvoor gebruikelijke voorwaarden zijn de verzendkosten van uw retourzending voor eigen rekening.
Wanneer er bij ons een fout is gemaakt met betrekking tot het versturen van de verkeerde producten, worden deze vanzelfsprekend teruggehaald. Uiteraard zijn de kosten van dit retourneren voor onze rekening.

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na de dag van ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@ledloket.be. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.”

De verpakking?

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Kapotte levering ontvangen?

Ten alle tijde zullen wij uw producten zorgvuldig verpakken om zodoende de producten schadevrij bij u af te leveren. Mocht er toch schade aan het product zijn, dan verzoeken wij u om dit na ontvangst van de levering te melden,  zo kunnen wij een nieuw product voor u in bestelling nemen. U kunt dit melden in ons garantie portaal

Uitzondering op het retourbeleid en uitzondering bij het annuleren van een bestelling

Neem per E-mail contact met ons op wanneer je een bestelling wilt annuleren terwijl deze nog niet door ons is verzonden.